Reviu Casa
Detalle opinión
Lo recomiendo
03

Carrer d'Aribau 140

Barcelona

Precio 1250€

Se mudó el 2020

Más de 6 años viviendo ahí

Opinión
Pis acollidor, comode i lluminòs, en un barri on la vida i la festa hi conviuen.
Comentario positivo
Pis acollidor, comode i lluminòs, en un barri on la vida i la festa hi conviuen.
Comentario positivo
L'espai i la llum! Pis molt silenciós pel que fa a la convivència de veïnes. La sala menjador és amplia, molt acollidora. Tenim un balcó ampli on ve de gust sopar i prendre algo. Una cuina i un lavabo en bon estat, tot i que algo antics. I té 4 habitacions (3 són habitacions, als ser un pis compartit i una més petita que fa de safareig/polivalent). La zona i relació amb propietaris és molt bona!
Comentario negativo
Diria que lo pitjor és que el barri és sorollòs (per transit i bars/restaurants, zona de festa). El pis és algo antic i caldria reformar algunes coses (cuina, WC...), i sobretot les finestres que aïllen més ben poc i donarien qualitat de vida. També la zona és molt cara i nomès hi pots viure si comparteixes! Ojalà poder viure en un pis així sola o en parella.
Valoración
Temperatura en verano

Correcto

Temperatura en invierno

Frío

Ruido

Bastante

Luz

Muy luminoso

Estado y mantenimiento

Bueno

Servicios

Ascensor, Limpieza

Gestión
¿Cómo ha sido el trato del casero?

Genial

¿Y la respuesta cuando surgió un problema?

Genial

"

¿Qué consejos le darías al casero?

Realment la relació sempre ha sigut molt cordial! Ens han escoltat i atés les peticions de reparació que demanavem i que eren degudes al pas del temps. Si que reformaria certs aspectes del pis, com les finestres (més aïllants de la temperatura i el soroll) i el lavabo i la cuina els hi aniria bé una actualització. Tot i així molt bona relació!

Comunidad de vecinos
¿Cómo definirías la escalera de vecinos?

Parejas jóvenes, Familiar

Pisos turísticos

No hay

Relación vecinal

Cordial

Estado y mantenimiento

Bueno

Limpieza

Muy limpio

Servicios

Ascensor, Limpieza

"

Finca en bon estat, entrada amplia i comoda. L'ascensor és antic però funciona perfectament. Hi ha un pis per planta, el que fa que la majoria dels inquilins ens coneguem. Hi ha bona relació amb alguns i fins i tot si cal ens deixem coses, tot i que en general cadascú va a la seva. Al 1r pis hi ha un local d'estetica i massatges, i entra i surt gent habitualment però no molesta.

Zona (300m)
Turistas

Bastantes

Ruido

Tolerable

Seguridad

Muy segura

Limpieza

Buena

"

Depenent del dia pot ser un barri molt tranquil o sorollòs amb transit. I per les nits, sobretot el cap de setmana està ple de gent perquè és un carrer on hi ha molts bars i llocs de festa. Tot i així i el soroll que això pot originar, sento que és un barri segur, on sempre hi transita gent i aprop de tot (bon accès a metro, FGC, bicing, comerços de tot tipus...).

Ayudémonos para tomar la mejor decisión a la hora de alquilar

home review
icon instagram
icon twitter
icono tiktok
icon idra

2024 - © IDRA